SCHOLARSHIP TRENDS

The home of latest information and Scholarships

Sunday 5 May 2019

Royal Scholarship in UK - Queen Elizabeth II Approves Fully Funded Scholarship with 4 Years VISA

Sponsored Link

 
Do you want to be a student of any Universities in UK? Do you want to get a fully funded scholarship in any UK universities? If you do, then you are in the right place.
Queen Elizabeth II offers scholarships for Undergraduate program, Graduate program, Master program, MBA program and PhD program to mark Prince Harry Wedding Ceremony.Those who earn their degree from any universities in UK are considered as high quality graduates.
Course Level: Scholarships are available to pursue Undergraduate program, graduate program, master program, MBA program and PhD program. 

SELECTED UK UNIVERSITIES:
Application for the Royal Wedding Scholarship should be made through the following UK Universities;
  • University of Cambridge
  • University of Oxford
  • London School of Economics and Political Science
      • Imperial College London
      • University of St Andrews
      • Durham University
      • Loughborough University
      • Lancaster University
      • University of Warwick
      • University College London
      Benefits of this Scholarship:
    • Free visa (4 years).
    • Full free tuition fee.
    • Weekly allowance.
    • Travel allowance.
    • Family allowance (if married).
    • Health insurance coverage.
    Nationality: Citizens of all nationalities are eligible to apply.
    Sponsor: Queen Elizabeth II
    How To Apply:
  • Fill up the online applications for scholarship programs on this platform.
  • Upload your transcripts form to the online application.
  • write a statement of purpose.This should convey your interest,academic qualification and your goals.
  • Submit the application online when all the necessary documents required are completed
  •  

26 comments:

  1. Am not sure of your scholarship am a Nigeria and I know what am doing

    ReplyDelete
  2. I want chat with you in WhatsApp

    ReplyDelete
  3. Can we chat on +2330246788018 WhatsApp

    ReplyDelete
  4. Can we chat on +2330246788018 WhatsApp

    ReplyDelete
  5. Can we chat on +2330246788018 WhatsApp

    ReplyDelete
  6. Adamou seydou mon numero whasapp set pour racontre et travay svpl iad moi,0022501431011,pour le visa canada svpl iad moi mercie pour votre iad

    ReplyDelete
  7. Bonjour adamou seydou mon numero whasapp 0022501431011,iade moi svpl pour le visa, set pour racontre une personne pour le travay mercie

    ReplyDelete
  8. Bonjour jeu mapelle adamou seydou mon numero whasapp set le,0022501431011,iade moi svpl pour le visa set pour racontre une personne pour le travay mercie, au canada

    ReplyDelete
  9. Bonjour je mapelle adamou seydou mon numero whasapp set le,0022501431011,iade moi svpl set pour racontre une personne pour le travay iade moi svpl pour le visa set inporten je vous remercie baucou pase une excellent journe atous

    ReplyDelete
  10. Adamou seydou mon numero whasapp set le 0022501431011,iade moi svpl pour le visa set pour racontre une personne pour le travay mercie

    ReplyDelete
  11. Bonssoire je ma pelle adamou seydou mon numero de whatsapp set le,+22501431011,iad moi svpl pour le visa de canada set pour racontre une personne pour le travay iad moi svpl pour le visa de canada mercie

    ReplyDelete
  12. Bonssoire je ma pelle adamou seydou mon numero de whatsapp set le,+22501431011,iad moi svpl pour le visa de canada set pour racontre une personne pour le travay iad moi svpl pour le visa mercie

    ReplyDelete
  13. Bonssoire je ma pelle adamou seydou mon numero de whatsapp set le,+22501431011,iad moi svpl pour le visa de canada mercie

    ReplyDelete
  14. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de whatsapp set le,+22501431011,iade moi svpl pour le visa de canada set pour racontre une personne pour le travay

    ReplyDelete
  15. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de whatsapp set le_+22501431011,iade moi svpl pour le visa de canada set pour racontre une personne pour le travay iade moi svpl pour le visa mercie

    ReplyDelete
  16. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de whatsapp set le,+22501431011,iade moi svpl pour le visa de canada set pour racontre une personne pour le travay iade moi svpl pour le visa de canada mercie

    ReplyDelete
  17. Bonsoire je ma pelle adamou seydou mon numero de whatsapp set le,+22501431011,iade moi svpl pour le visa de canada set pour racontre une personne pour le travay iade moi svpl pour le visa de canada mercie

    ReplyDelete
  18. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de whasapp set le,+22501431011,iade moi svpl set pour racontre une perssonne pour le travay iade moi svpl pour le visa de canada,mercie

    ReplyDelete
  19. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de whasapp set le,+22501431011,iade moi svpl pour le visa de canada set pour racontre une perssonne pour le travay mercie???

    ReplyDelete
  20. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de whasapp set le+22501431011,iade moi svpl pour le visa de canada iade moi svpl set pour racontre une perssonne pour le travay mercie

    ReplyDelete
  21. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de watsapp set le,+22501431011,iade moi svpl pour le visa de canada iade moi svpl set pour racontre une perssonne pour le travay iade moi svpl mercie???

    ReplyDelete