SCHOLARSHIP TRENDS

The home of latest information and Scholarships

Sunday 5 May 2019

2019 MSc Scholarships Scheme At University Of Leeds in UK

Sponsored Link

Applications are invited for the Leeds Scholarships Scheme which will be awarded to Excellent students who have interest in pursuing a degree program at the University of Leeds, UK.
The aim of the scholarship is to encourage students from under-represented groups to embark on a postgraduate qualification.
Eligible Countries: UK
Course Level: Masters
Value Of Scholarships: When you are registered on your course, the university will provide £5,000 in cash installments.
Eligibility Criteria: 
  • Applicants from across the UK are eligible to apply.
  • Applicants must commence a full-time, part-time or distance learning Master’s program as an MA, MBA, MEd, MMus, MPH, MRes, MSc or LLM qualification at the University of Leeds beginning September 2019.
  • Applicants must be a UK student paying postgraduate tuition fees at the UK rate.
Method of Application: Applicants are advised to complete the Leeds Masters Scholarship application form. If you have any questions contact us on pg-fsp@leeds.ac.uk.
Visit The Official Website For More Information
Scholarship Application Deadline: 12 noon on Friday 28 June 2019

11 comments:

  1. Salut adamou seydou mon numero whasapp 0022501431011 svpl iad moi pour le visa set pour racontre et travay mercie

    ReplyDelete
  2. Adamou seydou mon numero whasapp set le 0022501431011,iad moi set pour racontre et travay svpl

    ReplyDelete
  3. My name is hussein mohamed live in somalia went university in canada
    And need to learn faculty of agriculture

    ReplyDelete
  4. My nane is hussein mohamed caafaay live in somalia went scholarship od university in canada need to learn faculty of Agriculture

    ReplyDelete
  5. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de whasapp set le,+22501431011,iade moi svpl set pour le visa de canada iade moi svpl set pour racontre une perssonne pour le travay iade moi svpl pour le visa de canada mercie

    ReplyDelete
  6. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de whasapp set le,+22501431011,iade moi svpl set pour le visa de canada iade moi svpl set pour racontre une perssonne pour le travay iade moi svpl pour le visa de canada mercie

    ReplyDelete
  7. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de whasapp set le+22501431011,iade moi svpl set pour racontre une perssonne pour le travay iade moi svpl pour le visa de canada mercie

    ReplyDelete
  8. Bonjour je ma pelle adamou seydou mon numero de whasapp set le+22501431011,iade moi svpl pour le visa de canada iade moi svpl set pour racontre une perssonne pour le travay mercie

    ReplyDelete